Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Back to the Mamahotel...

2022. november 10. 17:03 - Technikus Úr

Kemény dolgok ezek....

Folyt.

Zene!

- A hétvégéd szabad?

Törte meg a csendet ma délután a fodrászcsaj, miközben a hajamat nyírta. 

Olyannyira, hogy már szingli is vagyok. Gondoltam magamban, de válasz helyett csak nevettem....

- Jót kérdeztem? - próbálta menteni a szitut
- Hosszú... nem dolgozok hétvégente. - zártam le a beszélgetést.

Változások...

Én magam sem gondoltam volna, hogy 2 hét alatt egy 180 fokos fordulatot vesz az életem. 

Magamban ordítottam fel: Csináljuk!!! Évek óta bennem burjánzó gondolatok, akaratok, tervek törtek hirtelen felszínre. 

Szakítottam a Barátnőmmel, így a hétvégén hazaköltözöm. (ezt majd részletesebben kifejtem egy későbbi bejegyzésben)

Vettem egy 650-es Kawasaki motort, befektetési célra. Aztán ahogy mentem vele egy próbakört, elhatároztam: Kell nekem!!

10 évig Simsonoztam. A nagymotor gondolata mindig is bennem volt, aztán az elmúlt 3 évben elcsitult, de most..... Se jogsi, se felszerelés, de szarni rá. Tavaszra lesz!! 

 

Let's Rock!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr5817975360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása