Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Disney mesék

2022. szeptember 27. 19:46 - Technikus Úr

Avagy a Pán Péter nem gyerekeknek való, Pocahontas egy kurva és persze "Minden ember macska nem lehet"!

Folyt.

Zene

Szóval! Történt pár hete, hogy fény derült arra, hogy gyerekkoromban nem láttam a Pán Pétert és még jó pár mesét.

Kaptam is a savat a Barátnőmtől, hogy elég elcseszett gyerekkorom lehetett, ha alap Disney meséket nem láttam. Innen is üzenem, hogy tökéletes gyerekkorom volt!! 

Ebből jött az ötlet, hogy esténként nézzünk megy egy-egy klasszikus Disney mesét, így a szóban forgó Pán Péterrel kezdtük meg a sort, ami nekem egyáltalán nem tetszett és még ráadásul voltak benne olyan megjegyzések, amik miatt gyerekeknek meg se mutatnám...

A Pocahontas-t természetesen láttam, és mint akkor, most is tetszett. Szerintem remek mese. Mindazonáltal a második része teljesen kimaradt és nem is tudtam a létezéséről egészen odáig, amíg meg nem néztük, és azt kell hogy mondjam, hogy egyenesen arcon köpi az első részt. Igen!! Pocahontas egy kurva! 

És persze a kedvenc! A Macskarisztokraták. Ki ne látta volna? Valami érthetetlen okból, akárhányszor megláttam Hercegnőt a filmben, rögön Szépszemű jutott róla eszembe.

ma.png

A mai bejegyzésbe ennyi fért bele. Ha van hasonló véleményed egyes Disney mesékről, akkor azt írd le kommentba. 

Csumpa! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr2117941542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása