Annyira jó lenne, ha ez IS jól működne ebbe az országban...
Folyt.
Nem akarom itt savazni az országban működő rendszereket, pedig éppen lehetne elég sok mindent.
Annyira jó lenne, ha - persze elsősorban az egészségügy és az oktatás után - a Magyar Posta is olyan jól működne.
Alapból nem lenne bajom a dologgal, mert a kulcstartós bizniszemből kiindulva elég jó a beérkezési statisztika, - 100-ból csak 1 veszik el - kopp, kopp, kopp - sokkal inkább az alkalmazottakkal van a gondom.
Persze nem várom el, hogy mindenki diplomával rendelkezzen - mintha az kurvára számítana he-he-he - hanem hogy legyen már egy kicsit művelt.
pl: Amikor a megcímzett borítékon nagy betűkkel rá van írva, hogy United States, akkor ne kérdezzen már vissza, hogy az melyik ország. De ez még semmi. De amikor azt válaszolom, hogy Amerikai Egyesül Államok, akkor miért kérdez vissza, hogy az európán kívüli ország-e?
Ez most nem lejárató bejegyzés basszus, hanem a tény. A valóság. Ilyenkor fogom a fejem.
És amikor felmerül egy kérdésem a CN22-es vámáru nyilatkozatról - mert szerencsére elég gyakran küldök levelet az USA-ba - akkor a vállát vonja a postán a nő, akinek fingja nincs az egész rendszer működéséről.
Szomorú. Elszomorít a tény, hogy ennyire nincsenek képben a munkájukkal. De én nem feltétlenül az alkalmazottat okolom ezért. Panasz esetén hiába kiabálok vele, az én problémámon az nem feltételül segít.
A probléma a gyökereknél van. Lehetséges, hogy annál a személynél, aki fent az emeleten ül az irodájában, nyomja a facebookot, meg az óránként 2-3 KV szünetet, aki alkalmazta azt az alkalmazottat. Lehetne az alkalmazottakat továbbképezni, oktatásokat tartani stb. Ne én mondjam már meg.
Ki vagyok én??