Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Nyelvvizsga

2020. augusztus 06. 19:12 - Technikus Úr

Ez az egyperces jelenet még ez év januárjában történt...

Még ki sem hevertük a kegyetlen szar szilveszteri buli fáradalmait, 4.-én, szombaton már nyelvvizsgára voltam hivatalos városunk Egyetemén. 

Igazából nem árulok el kurva nagy titkot azzal, hogy ez a vizsgám sem sikerült, mindazonáltal ez a bejegyzés nem az én eredményeimről fog beszámolni, sőt leginkább senkiéről, csak leírom ezt a rövid sztorit, mert jót röhögtem rajta magamban.

Folyt.

Szóval ahogy megérkeztem a kiírt vizsgaterem elé, a folyóson már gyülekezett a nép. A jelenlévők 80% még bújta a könyveket - mintha C vitaminnal mennénk a leukéma ellen, de tényleg - én meg az esélytelenek nyugalmával néztem végig az embereken. 

Volt egy csaj, akit elkísért a pasija és a terembe való bevonulásig mást sem csinált, csak nyugtatgatta a csaját, hogy "Jajj, kicsim, úgy is meg lesz, úgy is sikerülni fog. Te nagyon okos vagy!"

Komolyan mondom nem tudtam eldönteni, hogy mi a faszért van a folyóson ilyen kurva meleg, hogy a kazánfűtő van ennyire bebaszva, vagy ezeket ennyire fűti a szerelem?

Tudom én, hogy minden ember másképp éli meg a vizsgáit - én mondjuk egyiket se stresszeltem túl, volt hogy ittasan mentem be szóbelizni, persze nem szépít a sztorin, hogy egyik sem sikerült - de azért egy egyszerű angol nyelvvizsga előtt ennyire bepánikolni?

Aztán eljött az idő, bevonultunk a terembe, majd név szerint kezdték el kiosztani a dolgozatok, majd amikor a tanár a szóban forgó csajhoz ért, a tanár egyeztetett vele a vizsga adatairól.

- XYZ? Lovári? - kérdezte a tanár
- Igen! - Válaszolta a csaj

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3916116870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsIreneAdler 2020.08.10. 09:53:15

Mióta az eszperantót nem fogadják el, sokan mennek lovárira :)
Emlékszem az első nyelvizsgázásomra. Rigó utca (akkor még csak az volt), koszos kis lepukkadt irodaépület. A szóbeli sikerült, az írásbeli nem. Aztán megint nem, így hagytam a francba, mondjuk 16 voltam csak. Megnyugtatott, hogy a barátnőm, aki egy külföldi amerikai magán iskolából jött a giminkbe, na ő sem ment át. Pedig lehet tudott kicsit angolul. Öt év múlva visszamentem, csodás lépcső, csillivilli minden. Itt azért eszembe jutott, hogy esetleg nem-e lehet-e, hogy csak a lóvéra mennek :D?
Sok sikert a következőhöz :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.08.10. 18:14:07

@MsIreneAdler:

"Mióta az eszperantót nem fogadják el, sokan mennek lovárira :)"

Nekem még azt sem fogadják el. :D

"Itt azért eszembe jutott, hogy esetleg nem-e lehet-e, hogy csak a lóvéra mennek :D?"

Majdnem biztos, hogy de. :D De ez a mai napig divat. Vagy 2-3 írásbeli vizsgám csúszott el 6-8 ponton, majd az eredmény kihirdetése után felhívtak, hogy látják, hogy nem sok kellet, így ajánlanának nekem egy jó nyelvtanfolyamot, amit ha elvégzek, akkor tuti sikerülni fog. Na takarodjatok!! :D :D

"Sok sikert a következőhöz :)"

Köszönöm, de most egyelőre nem tervezek nyelvvizsgára menni. A korona angyalkától megkaptam a diplomámat (mert eddig a nyelvvizsga hiánya miatt nem kaptam készhez) aztán most nem érzem szükségletét. Aztán majd lehet, hogy később megpróbálom.
süti beállítások módosítása