Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

2x1 perces jelenet összehasonlítása

2020. július 15. 20:09 - Technikus Úr

Basszus! A múlt éjjel, félálmomban két emléket hasonlítottam össze, ami látszólag semmi köze nincs egymáshoz.

Folyt.

Hogy honnan jött ez az egész, azt ne kérdezd, én magam sem tudom.

Na nézzük!

Az első jelenet 2013 őszén történt, amikor Csingával a Margitsziget egyik padját koptattuk. Akkor még a kapcsolatunk nagyon elején voltunk, mondhatni "Barátság extrákkal"-nak indult az egész. 

Szóval nagyban ülünk a park egyik padján, amikor is egy bagolyképű idióta bölcsész odatalált jönni és kurvára megzavarta a mi kis idilli pillanatunkat. Ilyen tök nyálas és szofisztikált dumával előadja magát mintha a 18. században lennénk. A lényeg a lényeg, hogy ez a tintahuszár irodalmár arról akart meggyőzni, hogy adjak neki egy kis pénzt és cserébe ő elszavalna egy szerelmes verset a múzsámnak, azaz Csingának.

Hát ez tök romi, meg minden és magát a dolgot tökre értékeltem volna, ha eggyel romantikusabb alkat lennék, de nem vagyok az. Igazából az utolsó jelenet nyomta rá azt a bélyeget, amiért ilyen véleménnyel írok róla. 

Miután óvatosan mondtam neki, hogy kocc, az arckifejezése 180 fokot változott és sietős léptekkel távozott, majd egy jó 20-30 méter után megfordult és azt kiabálta, hogy a kurva anyámat.... 

Fel baszott...

A második jelenet alig több mint 2 hete történt, amikor (FIGYELEM!! Spoilert Alert!!) Szépszeművel elmentünk átvenni a diplomámat. (Teljes sztori a jövő év tavaszán megjelenő "Szerelmes" lapjaim c. kisregényemben) 

Épp a KFC-ből tartottunk vissza a parkolóba, ahol a járda le volt szűkítve különféle munkálatok miatt, így az aszfaltos útról le kellett menni a földre, amivel nem lett volna különösebb probléma, csak egy szarházi biciklis pont szembe jött és egyenesen belement egy pocsolyába, aminek sárcseppjei egyenesen Szépszemű ruháján landolt. 

Az a fasz, mintha semmi sem történt volna, ment tovább. Kurvára nem esett volna le a gyűrű az ujjáról, ha azt a szájbabaszott kormányt, 3 fokkal jobbra vagy balra tekerte volna, mert elfértünk volna bassza meg.

A látottak után megálltam és a biciklis után néztem. Vártam, hogy megálljon vagy legalább annyit kibökjön a szájbakúrt pofáján, hogy bocsi, de semmi. 

Fel baszott...

Külső szemlélő nem hiszem, hogy látna párhuzamot a két jelenet között, de valamiért én mégis. Ami a hasonlóság, hogy mindkét esetben türtőztettem magam. Nem vagyok egy balhés típus, de ha olyannak ítélem meg a szitut, akkor elég határozottan tudok fellépni. Mindkét jelenetnél csupán egy punci szőrszálnyi választott el attól, hogy hangot adjak a gondolataimnak. Sőt, az első jelenetnél, ha nem lett volna ott Csinga, szerintem utána is mentem volna...

Hogy akkor miért nem tettem?? Nem hiszem, hogy bármelyik lánynak is imponált volna az, ha balhézok. Báááár, így meg lehet puhapöcsnek találtak? Fasz se tudja, mi az aranyközépút... 

 Gondoltam poénból kipróbálom ezt a szavazósdit, mert még nem csináltam ilyet.

 

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr8916007716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2020.07.15. 23:37:22

Alapvetően nem szoktam buszozni. Ám ma azzal mentem. Felszállok vidáman, mosolyogva a buszra és egyúttal "szép jó reggelt" köszöntem a sofőrnek, aki erre nagyot sóhajtott és odadörmögött egy "helló" - t. Van ilyen, nem indulhat mindenkinek jókedvűen a napja. Aztán munka után ismét buszra szálltam. Na annak a sofőrnek még rosszabb napja lehetett, mert konkrétan csak bámult mikor ráköszöntem. Hogy az ellenőrt meg se említsem.
Aztán hogy ezt miért írtam le, és mi köze a bejegyzésedhez azt nem tudom, szerintem semmi.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.07.16. 05:14:13

@calibra2006:

Nem érdekel, hogy kinek hogy indul a napja. Az akkor is elfogadhatatlan, hogy valakit elküldünk a kurva anyjába, mert az nem adott neki pénzt.

A bűzsofőrök meg külön állatfaj. Este, ha hazaértem leírom arról is a véleményemet...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.07.17. 10:06:49

@calibra2006:

bűzsofőrök :D :D Imádom az autocorrectet.
Véleményem szerint a buszsofőröket két kategóriába lehet sorolni:

Vannak a kedves, aranyos bácsik, akik nem stresszelik túl a munkájukat, mert felfogták, hogy mások faszságai miatt az egészségüket kár tönkretenni (vagy mert alapból ilyen személyiségek), és vannak az idegbeteg prosztó faszszopó köcsögök. Itt véget is érne az észosztásom, de azért egy rövid történettel befejezném.

Pár éve, volt hogy busszal mentem dolgozni. Egyik délután, miközben vártam a buszomat, egyedül álltam a buszmegállóban. Láttam, hogy jön a buszom és megállás nélkül ment tovább. Fasza. Először azt gondoltam, hogy mégsem az enyém volt, vagy a korábbi járat, vagy a farkam tudja. Vártam még vagy 15 percet de nem jött. Nem egy félóránként közlekedő járatról beszélünk....

Ekkor már éreztem, hogy az a busz volt az enyém. Visszamentem a munkahelyemre és felhívtam a helyi buszpályaudvart és a diszpécsertől megérdeklődtem a járatomat. Mondta, hogy gond nélkül, a menetidő szerint indult el. Na akkor mondtam, hogy Uram, most a dühömet nem Önnek címezem és elkezdtem....

Azt mondta, hogy annyit tudok tenni, hogy írok egy panaszlevelet a Volánnak, amit meg is tettem, de már a levél végébe bele is írtam, hogy tudom, hogy Magyarországon nem hogy kivizsgálás se lesz, de még válasz levelet se fogok kapni. Kárpótlásról még a legvadabb álmaimban se merek gondolni.

Aztán persze kaptam egy választ, hogy kinyomozták és a buszsofőr elmondása szerint a buszmegálló üres volt és nem akart senki leszállni, ezért nem állt meg.

Ami igazából egy ordas nagy hazugság, mert én a tábla mellett álltam és tisztán emlékszem, hogy a sofőr mellett 2 ember állt, mintha azokkal beszélgetett volna. Faszszopó köcsög. Még ennyi év távlatából is felkúrt az a szemétláda, hogy vissza kellett rá emlékeznem.

Boccs!! :D

Busszal mindig utáltam közlekedni (kivéve a fővárosban). Vonattal szerettem, kivéve ha ázottkutyabundaszaggal és hajléktalanhúgybűzzel kevert gázelegy terjengett a szarral összekent utazófülkékbe. Noha ez még a 2005 tájékán volt, ma már valamennyire kulturáltabbak a vonatok. Mióta van kocsim ritkán ülök vonatra. Akkor is általában késik 5-10-15 percet. De ez már csak ilyen.

MsIreneAdler 2020.07.17. 16:32:48

Amit én jelölnék nincs közötte :D

calibra2006 2020.07.17. 19:25:33

@Technikus Úr: Amúgy igen, ez a két véglet van. Nem szoktam én sem tömegközlekedni. Egy időben viszont nagyjából 2 hétig napi szinten buszoztam. úgy kb 3-4.nap után a sofőr már nem is a buszmegállónál tett ki, hanem a ház előtt. :) kis huncut kifigyelte hol lakok. Arról nem is beszélve, elég változó volt mennyiért adta a buszjegyet :D

MsIreneAdler 2020.07.17. 23:17:49

@Technikus Úr:
"Szerintetek miért ezen a két nőn jár állandóan az agyam?" :)
Úgy gondolom, hogy eléggé hasonló benyomást tett rád ez a két lány, ezért látod a két történést is hasonlónak. Szerintem merőben más volt a két szituáció, ettől függetlenül ugyanúgy jól tetted, hogy hagytad a francba az idiótákat. Valahogy olyan érzésem volt a posztnál, hogy nem a sallang, a sztori a lényeg, hanem, hogy megemlítsd a két nőt valami körmönfont, indirekt módon. De szólj, ha tévedek :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.07.20. 19:30:17

@MsIreneAdler:

Ms Adler, Ön a vesémbe lát! :D

Valóban nagyon sok hasonlóság van a két lányban és az is igaz, hogy nem feltétlen a sztori a lényeg. Mindegy, igazából csak leírtam egy félálmomban felmerülő keszekusza gondolataimat. Nincs itt semmi látnivaló kéremszépen! :D

MsIreneAdler 2020.07.21. 08:53:49

@Technikus Úr: azért vannak a blogok, nem? A kusza gondolatoknak :)
süti beállítások módosítása