Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Szépszemű

2020. május 27. 15:12 - Technikus Úr

Zene

 

Csak egy kis pause a Pause-ban. Semmi több...

A budaörsi projektem azon részéhez jutottam, amit otthon is tudok csinálni. Így alakult, hogy a közel 30 munkaórás összeszerelés közben látogatott meg Szépszemű, aki nem volt rest besegíteni az összeszerelésbe. 

A padlószőnyegen ülve és a ruhásszekrénynek dőlve néztem, ahogy csavarozza össze az alkatrészeket.

- Olyan jó, hogy Te nyomott hagysz a világban – mondta Szépszemű leszegett fejjel, miközben az imbuszkulccsal a kezében hajtott be egy csavart
- Ezt hogy érted?
- Hát, hogy ilyeneket építesz.
- Nem olyan nagy nyom ez. De most már Te is nyomot hagysz ezzel.

 

U.i.: Türelem, türelem, hamarosan visszatérek! És igen Kedves Calibra; Ígérem, hogy a jövőben több szakmai tartalmat fogok hozni! Hiszen én vagyok a Technikus Úr! 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr7215719574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2020.05.28. 18:03:29

Na csak jöjjenek azok a tartalmak. Lassacskán visszatérek a munkába és szükségem van olvasmányokra :)
süti beállítások módosítása