Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Fila táskák

2020. május 04. 13:14 - Technikus Úr

2011-ben nagy "divat" volt a Tescos pontgyűjtő akció keretein belül beváltható Fila táskák.

Folyt.

Az akkor már egyre nagyobb terethódító facebookon ment is a gúnyolódás a különböző mémekkel, azokkal szembe, akik beváltották a pontjaikat, hogy ilyen vagy ehhez hasonló táskát hordtak.

304157_261090420579194_7035813_n.jpg

 

A Tesco teljes közröhej tárgyát csinált az amúgy nem rossz márkából.

Noha én nem voltam érintett a dologban - mert nem volt ilyen táskám - teljesen semleges helyet foglaltam a gúnyolódó és gúnyolódott sorai között. 

Az ehhez tartozó történetem ott kezdődik, hogy egy szeptemberi hétvégén én, TiBo és Bródi barátom kitaláltuk, hogy ugorjunk le a hétvégére a tiszai nyaralónkhoz "horgászni". Hatalmas ivászatba torkollott ez a program, mondanom se kell de ezt most nem részletezem. 

Ezen a hétvégén én akasztottam le a fogasról a szüleim kocsikulcsát és törekedve a low budget utazásra, úgy döntöttem, hogy a "kertek alatti" útvonalat választom a gyors autópályás közlekedés helyett. Nem sietünk sehova. 

Így sikerült 4.8 literes átlagot kicsikarnom az amúgy 1.4-es benzines kombiból, 3 személlyel. Persze akkoriban (diákként) ment a fillérbaszás, ma már nem nagyon érdekelnek az ilyen aprópénzek, de jó volt prezentálni a többieknek, hogy milyen szemmel látható különbségek vannak, ha az ember szigorúan betartja a sebességhatárokat, valamint maximálisan kihasználja a motorféket.

vsdfg.jpg

Na, de mivel ennek a bejegyzésnek nem az a címe, hogy "hogyan spóroljunk 240 Ft-ot", így rátérnék a lényegre.

Szóval a "kertek alatti" útvonal tele van kisebb-nagyobb falvakkal, ahol a járókelőkön visszatérő jelenség volt az akkor nagyon népszerű Fila táska. Komolyan mondom, minden faluban volt legalább egy gyalogos, akinek a hátán lógott az ominózus táska. 

Bródi barátom minden egyes táska láttán leengedte az ablakot és kikiabált, jó hangosan a táskát viselő gyalogosnak, hogy:

fdgfdg_1.jpg

Mi a kocsiban ülve dőltünk a röhögéstől.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr7215659130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2020.05.04. 23:31:07

:D hát ez nagyon jó. Igen én is emlékszem a fila táskás őrületre. Minden harmadik emberen az volt. Ez a tiszai nyaraló visszatérő helyszín. Ha nem indiszkrét, megkérdezhetem merre van? Nincs jelentősége amúgy... Csak közel van.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.05.05. 06:21:39

@calibra2006:

Nem indiszkrét. A legközelebbi nagyobb város az Tiszakécske.

calibra2006 2020.05.07. 17:53:22

@Technikus Úr: nem, hosszabb a Tisza, mint gondoltam... :D
süti beállítások módosítása