Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Buli volt... - Részlet a Technikus Úr naplójából - 9. rész

2020. április 22. 14:48 - Technikus Úr

2020.04.22.

Na, egy kis korai zsengét hoztam nektek mára. Fogadjátok sok szeretettel a második szemeszterem utáni első bulikámat.

2013.06.29.

Buli volt…

Csak én kimaradtam belőle...

Folyt.

Szobámban szétdobálva a ruháim, a karórám, nyaklánc, karkötő és egy lehányt balcipő. Ez a kép fogadott reggel. Na de ugorjunk vissza az este elejére.

Bródi öccsének a jogosítványát még a postás ki sem hozta már elvállalta (pontosabban megkértük, hogy vállalja el) a sofőr szerepét. Részemről volt ok az ünneplésre (sikeres vizsgaidőszak, jó átlag, és elvileg szeptembertől ösztöndíj) de sajnos nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna.

Még itthon a Barátok Közt alatt megittam vagy 4 pohár whiskykólát. Pontban 10-kor vettek fel, de még megálltunk rágógumit venni az útba eső benzinkútnál, aztán a parkolóban a kamera alatt szépen bekevertük a piát. Egy már megkezdett 0,7-es Ballantine’s üveg tartalmát öntöttünk kétfelé, de valahogy azt hiszem az enyémben több volt.

Leértünk a szórakozóhely városába majd mondtam, hogy én kajás vagyok, úgyhogy be is nyomtam egy gyrost. A klub parkolójában megálltunk, hogy megigyuk a maradék piát, közben kocsiból szólt a zene és szórakozásra buzdítottuk a discoba igyekvő fiatalokat. Chris Lawyer feat Butcher - Béreslegény Right on Time című száma ment vagy félórán keresztül, amire valami csárdás táncra emlékeztető ugrálást produkáltam a kocsi mellett kezembe az üveggel.

Nem tudom mi volt a szerencsétlenkedés tárgya, de Bródi valahogy sikeresen leszakította a balhátsó tető kapaszkodóját. Műszaki tudásunk homályos birtokában voltunk és megállapítottuk, hogy egy 6-os csavar szakadt ki a helyéről ezért célszerszám után kellet néznünk. Több fiataltól is megkérdeztem, hogy nincs-e véletlen náluk 10-es krova? Hamar rájöttem, hogy nem sok fiatal megy ilyen szerszámmal szórakozni. Aggodalomra semmi ok, hisz a csomagtartóban volt szerszámos készlet ezért hamar nekiálltunk megszerelni a kapaszkodót.

Annyira emlékszem, hogy a csavar nagy nehezen, de belekapott a helyére, de nem mernék megesküdni, hogy sikeres volt a művelet, de mivel hogy a csavar nem esett ki a helyéről ezért elkönyveltük egy sikeres projektnek.

Én akkor végeztem ki az üvegemet. Kocsit bezártuk majd elindultunk a klubba, de a bejáratnál a kidobó nem engedett tovább. Azt mondta nem tud beengedni. Mi csak lestünk, hogy mi a fasz van. Majd emelkedett hangvétellel megkért, hogy menjünk el. Ki mentünk és tanácstalanul álltunk a dolgokkal szembe.

Tanakodtunk és rájöttünk, hogy valószínűleg az elfogyasztott alkohol mennyiség és az emelkedett parti hangulatunk volt a felelős ezért. Én ekkor már éreztem, hogy nem vagyok jól, és felgyorsítva a folyamatot elmentem egy bokorba és megujjaztam magam. De sajnos nem lett jobb. Elfáradtam és leültem a földre és innentől kezdve kicsit szaggatott a film. Arra emlékszem, hogy felhívtam Annát (2020: Na, ez fingom sincs melyik csaj volt. Már akkor is álnevekkel írtam a sztorikat), de közben Bródi le akarta velem tetetni a telefont.

Anna kérdezte, hogy mi újság? Én meg mondtam, hogy nem akartak beengedni. Utólag talán jobb is hogy nem engedtek be. Rájöttünk, hogy így részemről a mai buli elmarad, ezért elmentek a kocsiért, hogy én addig ott töltsem az éjszaka további részét. Amíg egyedül ültem a földön egy fiatal srác jött oda hozzám, hogy Minden rendben van-e?? Jaja mondom persze nincs semmi gond, mindjárt jönnek értem.  Úgy is volt, befeküdtem hátra, na és jóéjszakát. Amikor elindultunk hazafelé megmozdult a gyomrom és jött a második ciklus. A kocsi megállt az ajtó nyílt és… igen ám csak szembe pont jött egy rendőrautó, aki szintén megállt, de nem szálltak ki vagy jöttek utánunk, csak simán megálltak és végignézték, ahogy kihányok a bal hátsó ajtón.

Volt valami abban a gyrosban, ezt biztosra veszem. Az haza utat is szépen átaludtam ezért kb. 1percnek tűnt az utazás. A kocsiból ketten szedtek ki és majdnem be is estem az árokba, ha nem kapaszkodok meg a házunk előtt álló diófába. Ha jól emlékszem még az udvarunkban is hánytam, bár erre a mai nap folyamán nem találtam bizonyítékot, úgyhogy vagy megette a szomszéd macskája vagy csak álmodtam…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr6215631854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabyss 2020.04.27. 00:11:53

Vártam a csattanót, de nem volt :D amúgy igazán keveset irtál a hónapban...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.27. 12:56:31

@pszabyna: Nem minden sztorim tartalmaz csattanót vagy tanulságot. :D
Ha mindennap írnék, nagyon hamar rám unna a nép. :)
süti beállítások módosítása