Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Egy Freudi elszólás...

2020. április 02. 19:51 - Technikus Úr

Nem tartom magam egy pletykás embernek, így a pozitív tulajdonságaim közé sorolom, hogy jól tudok titkot tartani, de most beletört a bicskám. 

ZENE

Folyt.

Nem részletezem, maradjunk annyiban, hogy ezt a blogot is jól titokban tudom tartani, még azok elől is, akik egyébként nagyon közel állnak/álltak hozzám. Jobb is így. Ez az én kis kuckóm.

Na, de ebben a kis kuckóban él az én elfojtott Szerelmem is, akiről a hétköznapjaimban nem nagyon beszélek másoknak, kiváltképp az aktuális barátnőmnek nem (Talán érthető okokból). Csakhogy egyszer egy misszionáriuspózban ez nem jött össze...

2017 tavaszán Lindával volt egy kis utórengése a kapcsolatunknak, ami abból állt, hogy összejártunk dugni. Bár ez a kifejezés ebben a formában eléggé le van sarkítva, ennél azért szofisztikáltabban adtuk meg a módját. Nem megyek bele.

Történt egyszer, hogy épp aktus közben valami érthetetlen okból - a fentebb említett pózban - véletlen kinyögtem azt, hogy:

- Jajj, Csi... - Hagytam félbe a mondandómat, mert tudtam, hogy ebből baj lesz.

Természetesen Linda tudta, hogy kinek az utódja, így azonnal kikerekedett szemekkel megállt és a szemembe nézett. 

- Csi?? Csinga???

És ebben a pillanatban rúgott le magáról a jobb talpával, ami pontosan a szegycsontomat találta el...

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3415584546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorsza 2020.04.03. 08:45:05

Freud. Sigismund Freud.

A Freund lehet például Tamás, aki egy igen neves agykutató :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.03. 09:15:02

@csorsza: Köszönöm! Javítottam. De sajnos az Ön hozzászólását nem tudom. :)

csorsza 2020.04.03. 12:21:57

Mármint Sigmund. Csak összeraktuk, amink van!
süti beállítások módosítása