Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Sokan lehúzhatják a rolót!!

2020. március 23. 21:18 - Technikus Úr

Már korábbi bejegyzéseimben utaltam rá, hogy jön a válság...

Folyt.

De most nem is azzal akarom verni itt a mellkasomat, hogy mekkora jövőbelátó nosztredámusz vagyok, hanem leírni a - véleményem szerinti - pozitív hatásait.

A történelmi áttekintés előtt szeretnék írni egy prológust, hogy honnan jött ez a téma.

A legelső voltbarátnőm az imént posztolta a facebookon, hogy kislány lesz a második babája, aminek szívből örülök hogy nem én vagyok az apja, de nem gondolom azt, hogy a facebookon tolt influenszerkedéséből olyan jól meg lehet élni. Persze távol álljon tőlem, hogy kotorásszak más pénztárcájában. (Talán Bori blogján olvastam, hogy egy kérdőív során megkérdezték a fiatalokat, hogy miért nem vállalnak gyereket, és nonszensznek tartotta azt, hogy opcionálisan ott volt a válság vagy a világvége (vagy valami ilyesmi) lehetősége is. Az a szörnyű valóság, hogy egyáltalán nem elhanyagolható tényező. Sajnos!!)

Szóval az én véleményem az, hogy ezek az influenszerkedős picsák hamarosan ráfognak szorulni (hálaistennek) hogy kétkezű munkát végezzenek, mert az kurvaisten, hogy egy lófaszra kenhető faszbalzsamot se fognak tudni eladni, kivéve azt a néhányat, amit valamelyik ismerősük veszi meg, de azt is csak szánalomból.

De erről írtam tavaly, júniús 23.-án. -----> Katt ide

Ahogy Szerda Úr is írta a mai bejegyzésében, egyetértek vele, hogy hamarosan itt újra beköszönnek a 2008-2010-es fizetések, természetesen nem mindegyik szektorban, de biztos vagyok benne, hogy ha eddig nem találtál kőművest vagy egyéb más szakembert - vagy ha találtál is, akkor is csillagászati áron - akkor majd most fogsz, aki két kézzel fog kaparni a munkák után, mert ez a kibaszott nagy gazdasági lufi most kidurrant. De baszottul. És nagyon remélem, hogy az utánam lévő generáció picit visszavesz az arcából, mert van hova.

Nagyon népszerű viselkedési forma lett a fiatal pályakezdőknél a semmittevés, a havi 300 ezres fizetési igény (nem diplomás munkáról beszélek, hanem pl. fuvarozói munkakörről), a megengedhetetlen munkamagatartással együtt. Mert megteheti, mert nincs munkaerő, úgysem rúgnak ki. Hát kisfiam, most te leszel az első aki repül...

Nem mondom, hogy itt mindenki földönfutóvá válik, de én úgy gondolom, hogy akit most lapátra tettek és nincs tartaléka, az most keservesen megszívja. És akkor a külföldön dolgozó honfitársaimról ne is beszéljünk...

Valamilyen szinten én is megszívtam. Na nézzük a tavalyi bejegyzésemet erről, amit május 21.-én írtam ------> katt ide

"A helyzet az, hogy az a cég, ami már jó ideje csábítgatott hozzájuk, olyan projektekből profitál, amire válság idején abszolút nincs igény. Így az is lehet, hogy mire szeptemberre odakerülök, hogy ismét dolgozhassak, már nem lesz meg az ottanra beígért állásom…"

Hát a beígért állásom ugyan meglett, de sajnos nagyon jól láttam a helyzetet majd 1 évvel ezelőtt. Tényleg nincs munkám és nem is nagyon néz ki úgy, hogy lesz. 

Jelenleg két megoldást látok magam előtt, ha tényleg beüt a szar. Vagy bejelentkezek a Budaörsi cégnél, amiről már írtam, vagy visszaimádkozom magam az előző munkahelyemhez. Persze ha kijárási tilalom lesz, akkor természetesen kivárás és túlélés a cél. De akkor ezzel nem leszek egyedül...

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr5715549214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.03.24. 11:33:48

Így van, egyébként kellett is egy krach, mert már nem növekedett a gazdaság elégségesen a nagy nagy fejesek szerint, ezek a válságok mesterségesen generáltak.

De nézzük csak, kis kurmányunk is mit fabrikál magának, járványügyi törvény, amikben elég fura dolgok vannak, pl. járvány idején nem lehet leváltani a kurmányt, aztán az embereket korlátozni lehet.

Kérdem én melyik kurmány ne terjesztene el egy járványt (pofon egyszerű) ha esetleg attól fél majd, h le akarják váltani?

:OOO

Nekem a legnagyobb félelmem jelenleg, h kényszeríteni fogják az embereket, h beadassák a vakcinákat, na ez az, amit még H1N1 idején sikerült elkerülnöm...se mérget, se ki tudja mit nem akarok a testembe...

A külföldre szakadt magyarok meg végre beszopják, sztem iszonyat nagy geciség, ha valaki elhagyja a hazáját, ide jár suliba ingyé, aztán máshol profitál belőle, de azért nyuggereskedni (majd) meg TB-zni hazajön...

Aki meg itthon maradt 2 ember helyett dolgozik, mert annyira munkaerőhiány van.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.24. 12:19:49

@Szubrina: A gazdaság mindig hullámzó. Várható volt. Csak mondjuk nem ilyen járvány keretein belül.

Politikáról nem nyilatkozom. Mindkét oldal szar. És ez már rég nem demokrácia...

H1N1 idején az oltás ajánlott volt nem kötelező, ahol a vakcina tartalmazta a vírus lebutított változatát és annak megfelelően állt ellen a szervezet az igaz vírusnak. Vagy valami ilyesmit magyaráztak... Jelenleg a koronavírusnak még nincs meg az ellenszere, így nehezen fogják kötelezni az embereket az oltásra.

Majd az emberi chip beültetés lesz izgalmas pár éven belül. Jelenleg ügye kutyákon működik a rendszer. Ezen kéne majd elkezdeni izgulni...

Én is nagyon sokat agyaltam a külföldi munkavállaláson (ahogy több bejegyzésemben is írtam) de végül nem léptem meg. Erre most nem térnék ki.

Alapjába véve nincs bajom a külföldi munkavállalással ha azt tanulás céljából teszi. Menjen ki, tanulja meg a nyelvet, szerezzen tudást, keressen meg egy zsák pénzt de belátható időn belül jöjjön haza. Ma egy fiatal a nulláról nagyon nehezen tud felkapaszkodni egy alap egzisztenciára (saját lakás, kocsi, család), ezért megértem. Az szerintem se fair, hogy kint lehúz valaki 10-20-30 évet és utána hazajön hesszelni a nyugdíjas éveire.

Szubrina 2020.03.24. 12:26:45

@Technikus Úr: Még nem tudunk a vakcináról, de volt az már a járvány kitörésekor is...
Illetve, lehet éppen azzal együtt adnak be valami olyasmit, amit nem szeretnénk, hány ilyen sci-fit, láttunk, ahol totális kontroll van...

Pl. én már régóta nem értem, miért nem ellenőrzik a Waze vagy Google map segítségével, az emberek gyorsahjtását, pofon egyszerű volna...

H1N1-ben sajnos nem csak a vírus lebutított változata volt, hanem például higany, mint vivőanyag (??) Én csak azt tudom, h nővéremék féltették nagyon unokaöcsémet, beadatták neki, aki azóta olyan fejfájásokkal kűzd, h hányni is szokott...persze "nincs" összefüggés a higany és a rosszulét között, miért is lenne, hiszen az méreg...

Egyre durvulnak, először csak ajánlott volt az oltás, de most már majd kötelező lesz, figyeld meg...

Egyébként nem furcsa, h a nyugdíjrendszer összeomlását megelőzően, jön egy járvány, ami pont hogy nem 65 év (nyugdíjkorhatár) felett a legveszélyesebb?

Hm?

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.24. 12:40:45

@Szubrina:
Nem szeretnék a blogomon belemenni különböző összeesküvéselméletbe, valamint az ezekről gondolt véleményeimet itt kifejteni, bármennyire is fűlik hozzá a fogam.

Ezeket megtartom a baráti köröm iszogatós berkein belüli témának.

Szubrina 2020.03.24. 12:43:39

@Technikus Úr: Hát látod ez is mutatja, h van mitől félni...

calibra2006 2020.04.24. 23:40:59

@Technikus Úr: a Tecnikus Úr egyre bölcsebb :)
süti beállítások módosítása