Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Karantén iszogatás a Bródi rezidencián

2020. március 16. 11:20 - Technikus Úr

Mielőtt belekezdenék a hétvége eseményeinek a boncolgatásába, előtte szeretném kifejteni az álláspontomat ezzel az egész járványos-vírusos-karanténos cuccal.

Folyt.

Megmondom őszintén én 1 hónappal ezelőtt egy felfújt dolognak tartottam ezt az egészet, hogy ott - a világ másik felén - van egy járvány, ami amúgy nem (annyira??) veszélyes, nekünk mit árthat?

Gondoltam én, aztán eljutottunk oda, hogy ez az egész egy filmbeillő eseménnyé fajult. 

Na, de hogy érint engem a dolog? Hát úgy kéremszépen, hogy bizonytalan ideig itthon fogok dekkolni, ugyanis a munkahelyem tudna működni home office-ba, de éppenséggel az összes folyamatban lévő projektünket felfüggesztették és nincs munkánk, így hát fizetés nélküli szabadságon vagyunk. A kérdés az, hogy meddig??

A magam részéről van tartalékom, és mivel a szüleimmel lakom, jóformán élelmiszerre kell csak költenem, na meg arra a némi rezsire. Ezzel szemben néhány munkatársam kicsit szarabb helyzetben van, mivel ott gyerekek, lakáshitel, stb. van és azokban a háztartásokban kivan számolva mindenre a fizetés. Már ha van fizetés, mert fizetés nélküli szabadságon nem igen kap az ember semmit. Ez miatt fáj is a fejük.

Hogy meddig tart? Találgatnak. Május? Június? Fasz tudja, annyi biztos, hogy a Júniusra tervezett TiBo látogatása megkérdőjeleződött.

Sajnos ez a (kreált?) gazdasági válság csúnya ostorcsapást fog mérni az egész világgazdaságra. Cégek fognak csődbe menni, cégek fognak megszűnni. Amit én remélek (lehet, nem ez a legjobb szó), hogy az ingatlan árakat picit gatyába rázza ez az egész, és az addigra (a fel nem élt tartalékomból) vegyek egy saját lakást.

Sajnos azonban látok rá némi esélyt, hogy a jelenlegi munkahelyem is megfogja szívni. Kis cégről beszélünk, nem milliárdos forgótőkével, így számba vettem annak a lehetőségét, hogy bezár a bazár. Ezzel kapcsolatban még kattogok, így erről nem tudok további információkat közölni.

Na, de mi a fasz történt a hétvégén? 

A helyzet az, hogy kevésbé izgalmas tartalommal bír, mint amennyit a cím sejtet.

Pénteken, délután kettőkor ütött be a szar a munkahelyemen, amikor is a főnökömet felhívták, hogy pause, mindenki engedje el az egerét és hagyja abba a kattingatást, mert fölösleges. Beszélgettünk, tanakodtunk, találgattuk, hogy mi a fasz lesz, de mivel nem láttuk értelmét a maradásnak, 4-kor leléptünk (fél 5-ig tart a munkaidő).

Hazafelé bementem a városunk egyik fasza motorolajokat forgalmazó cégéhez és vettem 2 kanna motorolajat, mert a hétvégére olajcserét terveztem a Skodámon és a barátnőm Suzukiján. 

Mikor hazaértem, úgy voltam vele, hogy amit ma megtehetek, nem halasztok holnapra (mintha nem kurvára ráért volna, hiszen kitudja meddig leszek itthon és majd naponta posztolok valami égbekiáltó faszságot itt a blogomon) így hát míg meleg volt a Skoda motorja, bakra álltam vele és nekiálltam lecserélni az olajat. 

Közben megérkezett a barátnőm is, aki röhögőgörcs kíséretével felügyelte a munkafolyamat azon részét, ahol kb. félórát szentségeltem, mert nem akart lejönni az a szájbabaszott, kurvaisten faszára tekert olajszűrő.

"Ki a faszom húzta így meg??"

(természetesen én, az előző olajcserénél). Ilyenkor mindig hangosan felteszem a költői kérdést, hogy "ezt a műveletet ki a kurvaanyja szeretni, hogy folyik a pofájába az olaj?" Az biztos kurvaisten, hogy a következő autóm elektromos lesz és ezeket el lehet felejteni a picsába. 

Skoda végeztével a Suzin az olajcsere egy álom volt. Mindössze 13 percet vett igénybe a művelet, szűrő cseréjével együtt. Hihetetlen az a kicsikocsi. Olcsó fenntarthatóság, olcsó alkatrészek és sose megy tönkre. Csak ne ütközzél vele! 

- 10 ezer lesz, kisasszony! - Mondtam pökhendin 
- Ezért a 10 percért? - Kérdezte felháborodottan
- Minden megkezdett óra egy órának számít. - válaszoltam
- Természetben letudható? - kérdezte szemérmesen

Végül is 10 perc 10 percért az teljesen korrekt. Pina a legjobb valuta.

"Bele ülsz? Bele ülhetsz!!"

Mondtam neki kb. másfél órával később a kanapémon ülve miután letusoltam. Az ajkába harapott és már kezdte is ledobálni a ruháit. Ekkor a félárbócos kapitány is a gázpedálra lépet és mire az ölembe ült, 100%-os keménységgel a helyére is került. Finom csípőmozgással ficánkolt az ölemben, miközben a mellbimbóját nyalogattam, majd néhány perc múlva megragadtam a csípőjénél, felálltam és ráfordultam vele, hosszára a kanapéra úgy, hogy a szerszámom végig benne volt. 

A jobb hüvelykujjammal a csiklóját izgattam miközben a bal tenyeremmel a jobb mellét markolásztam. Nem kellett sok, kb. 3 perc múlva el is élvezett. Ilyenkor még egy félpercig nem váltok pózt, hagyom, hogy az orgazmus elérjen a teste mindegyik pontjába. 

Utána hasára fordítottam, majd hátulról hatoltam belé és folytattam az aktust. Kisvártatva a jobb kezemmel előre nyúltam és ismételten a csiklóját izgattam és egy újabb 5 perc után ismét elélvezett. Ekkortájt már én is láttam az aktus végét és nem sokra rá egy oroszlánüvöltés kíséretével bele is élveztem. 

Tusolás megismétlése után kérdeztem Bróditól, hogy mi az esti program? Azt válaszolta, hogy fáradt, így a mai estét szkippeljük, de holnap valamit összehozunk. Ígérte. 

Az este további részére már nem emlékszem, az ondóval együtt az este emlékei is vele együtt ürültek a testemből. 

Szombaton kb. fél 10 kor keltünk és a reggeli elfogyasztása után igazi naplopással telt jóformán az egész nap. A jó időre való tekintettel kiültem a teraszunkra és csak bámultam a nagy semmit, hallgattam a madarak csicsergését, a szellő lágy zaját és élveztem a napfényt, ami már a depressziós lelkemnek nagyon hiányzott. 

És csak gondolkodtam.... Eljárt a gondolatom ezzel az egésszel kapcsolatban, hogy ez az egész mintha egy film lenne. Lassan kijárási tilalmat rendelnek el és mazsolabombázással küldik majd az élelmiszereket. Hihetetlen. 

Délután még a kisfiammal (kutyámmal) kimentünk a nemrég épült városi kutyajátszótérre, ahol természetesen a vírus/járvány volt a téma. Jobb láttam inkább nem belefolyni az ottani beszélgetésekbe. 

Este ismételten kérdeztem Bródit, hogy mi a fasz lesz? Mondta, hogy mivel ezek a helyzetek, menjünk fel hozzá iszogatni. Az öccsének, Mikinek nem volt kedve, ellenben BB-t még felvettük miközben este fél 9-kor Bródihoz igyekeztünk. 

Whiskykóla volt az esti menü. Nem tiltakoztunk. Nagyon jót beszélgettünk, jóformán töviről hegyire átbeszéltük az álláspontunkat a témával kapcsolatban. Mivel Bródi üzletember, így panaszkodás helyett inkább a lehetőségeket mesélte el, amit lát ebben az egészben. Ez tetszik. 

Hajnali 2-re kinyírtunk egy üveg whiskyt (BB votkázott) és már annyira sterilek lettünk az egész éjszakás fertőtlenítés hatására, hogy meg is éheztünk. 

Városunkban nem rég nyitott egy új meki, aminek a drive része 0-24-es, így az este befejező programja adott volt. 

Mivel a barátnőm nem iszik (égi áldás és átok is egyben, de erről majd egyszer...talán) övé volt a megtisztelő feladat, hogy a 3 részeg seggünket elkocsikáztassa a vendéglátóipariegység autóskiszolgáló pultjához, ahol 5 db. sajtburgerrel csillapítottunk az éhségünkön. Miután mindenkit hazavittünk, hajnali fél 3-kor estünk az ágyba. Hajnali félrészeg baszás elmaradt, mindazonáltal voltam annyira képben, hogy bevegyem az utolsó algoflexfortét, amit a gyógyszeres fiókban találtam, mielőtt belezuhantam az ágyba.

Ismételten 9 körül ébredtem és nem tudtam eldönteni, hogy másnapos vagyok, vagy csak még mindig részeg. De komolyan. Nem fájt semmim de a lendület bennem volt, így bontottam a spejzban talált gyümölcsös sörikét, aminek a cicentése után konstatáltam, hogy 0%-os. 

- Ezt így nem lehet!! - mondtam magamban és a polcomról leemelt egyik whiskysüveget kibontva kalibráltam megfelelőre a sörike alkoholtartalmát, miközben a barátnőm a háttérben:

- A faszért iszol te fasz!!
- Psssssszzzt!! - intettem csendre és mentem vissza a konyhába reggelit készíteni. 

img_20200315_111126.jpg

Szalonnás hagymás tükörtojást készítettem, vargánya gombával, trapista/parmezán sajttal és bazsalikom/oregánó fűszerek hozzáadásával.

img_20200315_110600.jpg

(Elnézést kérek a nem túl étvágygerjesztő kép hozzáadásáért, de higgyétek el, hogy finom volt)

Ezek a másnapos(?) reggeli konyhatündérkedések mindig felidézik bennem azt a Kaliforgia jelenetet, amikor Lew Ashby reggelit készít Hank Moody-nak. Annyira bírtam azt a második évadot!!

Miközben a sajt a fedő alatt ráolvadt a tükörtojásra, lefőztem egy KV-t, és megittam a bekevert sörömet is...

U.i.: Elnézést, ha hosszúra sikeredett a bejegyzésem! 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr1015525730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.03.16. 12:04:44

Bírom a stílusodat...akkor gyakrabban lesz bejegyzés...sajnos az én munkahelyem egyelőre nem fog bezárni és rengetegen dolgozunk ott...hadd hozzuk haza csezzegh...viszont én is filmben érzem magam, ami nem is véletlen, hiszen Hollywood szerepe a nevelés (negatív értelemben), h ráneveljen minket, h ilyenkor félni kell, meg ölni egymást az utolsó guriga WC papírért (WTF? otthon nem lehet seggetmosni, ha úgyse lehet sehová menni?) Én jobban aggódok, h majd elfogy a tamponom, betétem, aztán 5 napig a Wc-n kell menstruálnom pár hónap múlva.

Pozitív hozománya lehet, h talán kicsit lefogyok, ha nem lesz mit zabálni és az embernek meg kell néznie mennyit eszik, mert nem lesz mit.
talán a fogyasztói társadalomból is feleszmélnek az emberek, bár nem ez lenne a cél, hanem mindenféle politikai erők faszverése...

Tök jók a képek:)

Szubrina 2020.03.16. 12:07:51

Jól esett ez a kis laza bejegyzés, mert fel vagyok iratkozva az indexre is és 5 percenként jelenik meg újabb poszt a koronáról és mindig egyre rosszabb hírek...Imádom az elhalálozás alacsony százalékának orrunkba tunkolását, ki nem szarja le hány százalék, csak ne a szeretteink legyenek benne a negatív statisztikában vágod...az nem mindegy ki hal bele...az emberek 60%-a meg fogja kapni...vagy már meg is kapta, én minden influenzát beszopok, amikor van, szóval ezt is, de lehet, h már át is ment rajtam...pénteken nagyon fájt a fejem és a torkom, de láz semmi, másnap azzal keltem, h kibaszottul fájt a mellkasom...meg légszomja, szombat estére minden tüntetem elpárolgott.

Szubrina 2020.03.16. 12:10:31

@Szubrina: De ezt lehet, h beképzeltem magamnak, mert lázam meg hőemelkedésem egyszer sem volt, nem tudom, most kitűnően vagyok, az egyszer biztos.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.16. 12:23:29

@Szubrina:

Hát, köszönöm az egészségügyi állapotod jelentését! :D

Szubrina 2020.03.16. 12:29:05

@Technikus Úr: Mész te a picsába:DDD
Te is elmesélted nekünk, h nem is tudtad, h másnapos vagy vagy bebaszva, amikor felkeltél...gondoltam ez így kölcsönös:)
süti beállítások módosítása