Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Bekábszizva...

2020. március 09. 18:29 - Technikus Úr

Mielőtt elkönyvelnél egy narkós faszkalapnak, elárulom, hogy nem élek szintetikus tudatmódosító szerekkel. 

Folyt.

Nekem bőven elég az alkohol, meg az az évi egy trombita, amit a volt csoporttársaimmal blázolunk el, ha végre összefújja a szemetet a szél.

Ami érdekessé teszi ezt az eddig kurva unalmas bejegyzést az az, hogy a múlthéten fura álmom volt. Pár másodperces, de olyan eufóriát éltem át, hogy ilyet én még nem kávéztam.

A történet annyi volt, hogy Bródi barátommal egy disco bejárata előtt bekaptunk egy ilyen kis fehér henger alakú pirulát, aminek a közepén volt egy lyuk (közismertebb nevén: cső alakú).

Aztán ahogy beléptünk a placcra Bródi már áradozott, hogy nagyon komoly a cucc, de én még lófaszt se éreztem belőle, de ahogy ez a gondolat végigszántott az agyamon, már nálam is bekarcolt a kábszi. 

Elhomályosodott körülöttem minden, megnőtt a látószögem, szinte rózsaszín köd volt körülöttem és csak magam előtt láttam a dolgokat tisztán. A zene felhangosodott és a háttérzaj elszállt (alias szintiboy). Hihetetlen eufória járta át a testemet egy hót egyszerű mezei álomban.

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr6515512628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.03.10. 01:04:40

Cseszd meg, ez egy rövid, velős bejegyzés és ezt az átvezetést, I M Á D O M:
"Ami érdekessé teszi ezt az eddig kurva unalmas bejegyzést az az, hogy a múlthéten fura álmom volt."
Jót nevettem, micsoda kifejezések "bekarcolt a kábszi":)))

Nekem álmomban volt orgazmusom, nagyon atom volt:) Tudom nektek is szokott, de nőként, érted...nincs reggeli magömlés...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.10. 06:13:12

@Szubrina: Soha életemben nem volt reggeli magömlésem. Merevedésem az már annál inkább.
süti beállítások módosítása