Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Technikus Úr és a Tesla részvények

2020. február 04. 21:25 - Technikus Úr

Zene

Ha egy kicsit is követed a híreket, amik a nagyvilágban zajlanak, akkor - még ha címszavakban is, de - biztos, hogy hallottál ezt-azt a témáról.

A csillagok közé lőtték a Tesla árfolyamát

Még a múlt év nyarán mondtam a barátnőmnek, hogy ha van egy kis szabadideje, olvasson utána annak, hogyan lehet Tesla részvényeket vásárolni. Nem azért, mert én nem tudok olvasni, hanem azért, mert ő pro angolból és a részvényeket érdemes külföldi brókercégektől vásárolni, mert a magyar...

Aztán a drágám nem nagyon érzett affinitást a feladat iránt, így az egész ott félbe is szakadt, amit akkor nagyon sajnáltam, mert én már évek óta hatalmas potenciált látok a cégben.

Tesla vezetés

Aztán szilveszter környékén felhívta a figyelmemet, hogy a Revolut-osok tudnak részvényeket vásárolni az applikáción keresztül. 

Több se kellet, már töltöttem is le az appot, igényeltem a kártyát és a decemberi fizetésemet, már szépen töltöttem is fel, így január 7.-én megvettem életem első Tesla részvényét, akkori árfolyamon, 444 USD-ért. Aztán rá pár napra - csak hogy mennyire fancy a dolog - vettem egy Apple részvényt 299 USD-ért, de pár hétre rá el is adtam a gecibe és inkább vettem még egy Tesla részvényt, akkor már 545 USD-ért. 

És most mennyi az árfolyam? 945 USD. Nem kell matematikusnak lenni, hogy kiszámold, hogy mennyire faszán lovagoltam meg ezt a hullámot... persze, nem milliók.

De várjuk ki a végét! Ez az egész egy kibaszott nagy szerencsejáték!!

Más téma:

Kedveskéim, én most pár napra elutazok Olaszországba síelni. Időzítve beállítottam két Marcus-os sztorit, csak hogy ne unatkozzatok!

Ja igen! Még valami!
Boriblognak üzenem, hogy nézze meg a blogos e-mailjét! Szerintem már vagy féltucat kommentet írtam a blogjára, de még egyiket sem hagyta jóvá. Mindegyik moderáció alatt áll. Bár lehet, hogy tudod, csak épp kipicsáztad az összeset. :D 

Na písz!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3515459144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása