Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Esküvő extrákkal

2020. január 15. 08:32 - Technikus Úr

2010-ben az akkor barátnőmnek a nővére ment férjhez és kaptam meghívást erre az emlékezetes estére.

Nyár, 40 fok, zakó, ing, miegymás. Nem volt éppen kedvemre, de hát ez van. Mint mindig általában előre gondolkodom, ezért 2 db óvszert beraktam a zakóm belső zsebébe biztos, ami biztos alapon. Nem, nem a menyasszonyt volt szándékomban megrántani (bár hallottam már olyan lagzis történeteket hogy a zenekar tagjai a hajnali tivornyába egymásnak adták körbe az arát, mint főiskolások a jointot, amíg a vőlegény a hányásában fetrengett) hanem az egyik koszorúslány, aki történetesen a barátnőm volt.

Templomi szertartás hála istennek lezajlott, mondom menjünk már, mert itt olvad rám a textil. A lagzi helyszínének  a város egyik általános iskolája volt kibérelve, pontosabban az ebédlője, de onnan szabad út volt akármelyik tanteremhez. Lezajlottak az ünnepi beszédek, az aperitifek, vacsora meg minden szar, ami egy esküvőn szokott lenni. Vacsi után mondtam a barátnőmnek, hogy nézzünk már szét az egykori általános iskolájában.

Este volt, az utcákon már világítottak a lámpák, de az intézményben csak az ebédlőben és az aulában voltak felkapcsolva a lámpák. Az emeletre mentünk fel ahol egy sötét folyosó várt ránk és estünk egymásnak. Én nem tudom, hogy a férfi társaim hogy vannak vele, de én némi alkohollal a szervezetemben jobban beindulok. Felültettem egy radiátorra, ami pont egy ablak alatt volt, majd heves smár, tapizás és ujjazás után felkerült a gumi és az ünneplő ruhára való figyelemmel hatoltam be a barátnőm hüvelyébe. Talán extrém helynek minősülhet iskola folyóson szexelni, bár nem volt tanítás, így még sem mondható el annak igazán. Pont az udvaron lévő focipályát lestem az aktus közben és az járt a fejemben, hogy nem sokan nézhettek ki itt ezen az ablakon ezt a tevékenységet végezve, de a gondolatmenetet kettévágta, amit a hallottunk.

Mint minden lagziban vannak kisgyerekek, akik általában hiperaktívak, játszanak, fogócskáznak, bújócskáznak. Nekik egy ilyen hely maga a paradicsom és a hangok egyre jobban közeledtek. Sötét volt a folyosó, ahova a gyerekek nem nagyon mernek bemenni, de talán annyi fény beszűrődött, hogy lássák, hogy egy néni ül a radiátoron és egy bácsi meg előtte áll és mind a ketten félmeztelenek. Nem akartunk kínos helyzetet és azt sem hogy a gyerekekkel félévig kelljen pszichológushoz járni, ezért gyorsítottunk a tempón, hogy elkerüljük ezt.


Szépen elélveztünk mind a ketten, majd öltözködés és a gumit egy zsepibe csomagolva dobtam ki a folyosó egyik kukájába, majd szépen visszamentünk a mulatsághoz.
A másik koszorús lány épp jött velünk szembe majd ezekkel a szavakkal fogadott minket:

- Már kerestünk titeket, hol voltatok??Szexeltetek?? 

Így fején találni a szöget. Majd a válasz:

- Hülye vagy?? Egy esküvőn?  - Kérdeztem felháborodottan.

Kicsikét ettünk, beszélgettem a rokonokkal, pedzegették, hogy lehet, hogy nekem kéne a következő vejnek lenni meg miegymás, én meg csak meggyőzően bólogattam a nagymamáknak.
Azért én se vagyok hülye, hogy 19 évesen vakítsam meg magam.

Menyasszony tánc következett, ahol a benti nyomott levegő hatása miatt mondtam a páromnak, hogy menjünk ki egy kicsit „levegőzni”. Mint említettem általános iskola a helyszín és ezeknek az intézményeknek az udvarain található játszótér is.

Hinta, libikóka, mászóka, meg minden szar, ahol a gyerekek ki tudják törni a nyakukat.
Az udvaron ugyan volt világítás csak pont a játszótér fölött nem. Micsoda véletlen. Mászókára támaszkodva lenyomtuk a második menetet. Itt ugyan nem tudtuk levenni a ruháinkat így hát maradt a jó öreg bugyit félrehúzós módszer, amit nem nagyon szeretek, de a jelenlegi helyzetben el kellet fogadnom.

A lebukás veszélye is nagyobb volt, de szerencsére sem gyerek, sem szülő, sem részeg rokon nem jött oda hányni. Dolgunk végeztével szépen lehúztam a kotont a faszomtól, majd egy jól irányzott mozdulattal felhajítottam az egyik fára, mint egy igazi angol gentleman, majd bementünk megnézni a menyasszonyrablást… 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr1115410202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása