Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

A nagy csöcsök és a hegyke cicik

2020. január 03. 14:56 - Technikus Úr

Előzmény videó 

Történt a minap, amikor István egy közös Facebook beszélgetésbe linkelte be a fent említett videót.



A beszélgetés további tagjaként meg kell említeni Bródit és az Ő öccsét, Mikit. Tulajdonképpen Ők alkotják a baráti társaságomat.

A videó végignézése után kisebb ellentmondások kerekedtek felül, ami az ízlés dolgát kérdőjelezi meg. Mind közülünk István az aki a legszélesebb spektrumot tudhatja a saját tapasztalatai közé sorolni egészen az A-s kosártól a G-sig.

 

Noha engem sem kell félteni - ha nem is annyi mint Istvánnak - de az én markomban, számban és farkam között is megfordult már egy pár csöcs, így elégséges tapasztalattal jelenthetem ki, hogy én a hegyke cicik pártján állok, amíg István és Bródi egyértelműen a nagy csöcsökre szavaznak. 

nagymellek1535571674.jpg

Egy régebbi lányismerősömtől jött a hasonlat még évekkel ezelőtt, amit önző mondom azóta sajátoménak titulálok, miszerint az ideális női mellméret akkora, mint egy Tescos vizeszsemle. Az az egymarkos igazán szép formás, feszes cici. 

giovanni-sweetapples-nice-tits.jpg

Voltaképpen nincs bajom a nagy csöcsökkel sem, egy-egy magányos éjszakámon eltudok velük játszadozni, ha arról van szó, de hosszútávra semmiféleképpen sem tartok igényt ilyen méretekre, mert ha egyszer ne adj isten hátra szeretnék dőlni és a'zasszony ilyen keblekkel rendelkezik, nem biztos, hogy olyan szép látvány tárul elém az 5.X után ahogy azt én elterveztem. Kb. olyannak tudom elképzelni mint egy félig leeresztett meteorológiai léggömböt. Mint méretre, mint álagra. A dolgon az sem segít ha addigra már 2-3 pulya véresre szopkodta. 

Nem hiába mondom mindig az újonnan lebabázott ismerőseimnek - főleg a barátaiknak/férjüknek - hogy kezdjetek el félretenni egy mellműtétre, hogy mire a pulya leszokik a csecsről, addigra meg is lesz a plasztikai műtétre való. Ma már ezek a beavatkozások teljesen elfogadott dolgok. Pár éve még a tetkón is megbotránkozott a tömeg, most meg minden második prolin van valami faszság, olyan helyen ami akkor is kiüti a szemedet, ha amúgy oda se nézel. 

Továbbá kérdések merültek fel bennem a fent belinkelt videó okaként, hogy a hölgynek igazi vagy utólagosan pimpeltek-e a didkói? A Srácok azt mondták, hogy egy interjúból kiderült, hogy igaziak. Én azért megkérdőjelezem ennek a kijelentésnek az igazságát. Amikor hanyatt fekszik a művésznő, szépen lehet látni a csöcse tövénél a hegeket. A fiúk szerint azok csak striákok.

Nem bonyolódtam bele...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr2715391362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása